Monday 4 September 2017

Do you know me?

HERE WE GO, GAIZ!

For the readers, I hope your day were doing fine. If not, you should grateful maybe there are somebody that had fate not as good as you now.
Smiling, people. :)


As usual, aku perkenalkan diri aku dulu. Nama Nor Syafira binti Hj Noor Suhaimi diberi oleh dua insan yang paling aku sayang; ayah dan ibu. Aku generasi 90-an yang terakhir lol so dah boleh teka lah umur aku berapa, hehe. Aku ada kawan baik yang paling aku percaya; ibu. I really have thank to God, because give me this kind of mum. I can told everything to her.                                                          -- and now i really miss her so much. If ibu baca ni, "Hai ibu, fiaa rindu ibu hee tak lama lagi fira balik okay. ;) " So back to the topic hehe. And next, aku tak akan ada dekat dunia ni kalau tiada insan mulia yang bernama Noor Suhaimi bin Hussein. Tapi ayah dah pergi jauh dari dunia ni. :') And fiaa hope your doing fine there, ayah. I can't express the word of rindu tu because it can't hold anymore. So for those yang mengalami benda yang sama, they know what I meant.
Then, I have seorang kakanda yang sangat supportive, Nor Syafiqa binti Hj Noor Suhaimi. She know how to comfort me well. Sebab aku ni jenis orang yang terlalu memikir. Sometimes benda kecik je tapi aku rasa macam dah besar je masalah aku tu, lulz. I'm sorry but it is me.
Tak lupa juga, hero kecik aku ni Nor Syafiq binti Noor Suhaimi. Tapi tak de lah kecik sangat pun. Dia lagi tinggi dari aku kot even bru 15, huhh. Bila dah lama tak pegi rumah sedara je msti ckap aku bongsu. Muka tak matang ke ape ni ehh ke awet muda hehehe. <-- nak sdapkan hati.
Not forget, aku sekarang tengah memerah keringat dekat Kolej Matrikulasi Johor. College life ain't easy bro. Kau jangan suka sangat ehh tengok cerita drama melayu yang bila pergi kelas kau sempat make up, pakai heels, kening on point bagai tu semua. Tu semua propa weyh, kenyataannya kau sempat pkai bedak je pergi kelas. Kalau terbangon lmbat tak mndi pergi kelas kuikui. So smpai sini je pengenalan diri. If ada masa aku story lagi, okay?

                                                                                

No comments:

Post a Comment

BigFood Johor Bahru

As'salam gais,  Mesti korang pernah dengan tentang restoran BigFood yang popular tu kan. Well, i must admitted korang takkan rugi kalau...